2013. január 27., vasárnap

54. rész (Dia szemszöge)









54. rész (Dia szemszöge)

A rajongókkal még elmentem kicsit sétálni- mivel Viki lelépett- utána pedig elindultam haza. Már eléggé fáradt voltam úgyhogy úgy döntöttem hogy ha hazaérek kicsit pihenek. Ám nem tudtam olyan sokat pihenni mivel épphogy hazaértem Viki írt egy sms-t menjek át hozzá. Szóval mivel anyáék még nem voltak itthon ezért írtam egy kis cetlit hogy átmentem Vikihez és nem tudom mikor jövök haza, és már indultam is. Röpke negyed óra alatt odaértem. Mikor csengettem Viki ideges arccal fogadott. Mögötte pedig Lindát Viki anyukáját vettem észre. Már értem h miért írt.
-Hello-köszöntem. Igazából én sem kedvelem Lindát. De nem akarok bunkó lenni.
-Szia.
-Bocsi Linda de ellopom diát egy percre-és már húzott is.
-Az anyád vagyok nem a barátnőd. Úgyhogy még egyszer le nem merj Lindázni-mondta de Vikit már kicsit sem érdekelte. Mikor beértünk a szobájába egyből kulcsra zárta az ajtót.
-Mit keres itt?-kérdeztem
-Hallotzta hogy híres pasim van és most azt akarja hogy adjak neki pénzt meg vigyem ki Londonba..meg ilyenek. Tiszta hülye.
-Hát eléggé. Már nem azért de eddig le se szart..mostmeg??!!
-Hát ezaz..és nem képes leszállni rólam…állítólag Niallt is felkereste már..
-Mi?? Mégis miért??
-Szerinted? Tőle is azt akart amit tőlem..
-Ahham..de most én miért kellek ide?
-Segítened kell..valahogy le kell koptatnunk.
-Mégis hogy?
-Nem tudom. Majd rögtönözök valamit.-mondta és már nyitotta is ki az ajtót. Mikor ismét egy szobában voltunk Lindával Viki megszólalt.
-Most menj el kérlek. Eddig fel sem kerestél pedig az anyám vagy. Most meg azt várod h pénzt adjak??!! Át azt várhatod-mondta és már el is kezdte Viki kitoloncolni az anyját a lakásból.
-Rendben! De nehogy azt hidd hogy ennyivel elintéztél!-kezdett el ’’ordibálni’’ de a végét már mi sem hallottuk mert Viki becsapta az ajtót.
-És most?-kérdeztem.
-Nem tudom..de most szívem szerint elmennék Londonba és itt hagynám ezt az egészet.
-Hát azt megértem.
-Figyi nagy baj lenne ha most elmennék aludni..??-kérdezte Viki hiszen már vagy hajnali 2 lehetett.
-Dehogyis. De szerintem énis lassan megyek haza-álltam fel
-Mivan? Hülye vagy te lány? Most már itt maradsz! Ha tetszik ha nem!-kezte viki vidáman
-Ahj oké..de mégis hol aludjak?
-Most komolyan ezt kérdezted meg? Miszen te szinte itt laksz!! Van vagy 5 szoba nehogy már ne tudj kiválasztani egyet!-mondta és elkezdett húzni a szokásos ’szobám’ felé. Rengetegszer aludtam már ebben a szobában. Mivel ez volt a kedvencem.
-Nah megfelel?-tette kersztbe akezét.
-Persze-mondtam és már be is huippantam az ágyba. Viki még megdobott egy pizsivel amib gyorsan átölöztem és már
aludtam is….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése